miércoles, 1 de abril de 2009

UNA DE SEXE I FICCIÓ (Primera part)


Si en aquell instant estava corrent com un porc senglar ferit, no era perquè m’estigués mullant degut a la cortina espessa d’aigua que queia del cel i que m’estava arrugant com una pansa, sinó perquè el bus que havia d’agafar tot just començava a arrencar. Després de donar un parell de cops espartans a la porta, més per por que no pas per caritat, el xofer va parar.

Un cop tenia el tiquet a les mans vaig buscar amb la mirada un lloc per seure, però lògicament com en tots els dies de pluja, no només no hi havia cap seient lliure sinó que hi havia tants caps que no es podia veure el món exterior.
Vaig inspeccionar el terreny i de sobte els meus ulls es van parar en una rossa que s’aguantava a la barra que penjava del sostre. Obrint-me pas amb els colzes com si estigués disputant una cursa de 1.500m vaig difuminar-me entre la gent fins que vaig poder-me agafar a la mateixa barra a la qual s’agafava ella.
En la posició que ens trobàvem ja podia notar-la amb les cames dissimuladament. Per la cua de l’ull la vaig observar amb més calma. Si no em va fallar l’ escàner visual, vaig deduir que només la tapava un jersei de pic que permetia que es veiés la seva pell blanca i terça. Tenia tot el cabell xop i les gotes que li regalimaven per les puntes li anaven a parar a la clavícula, i d’allà baixaven ballant en ziga-zaga fins a desaparèixer per la misteriosa i fosca vall que formaven els seus pits tapats per la tela.

En un principi vaig començar a pensar de dir-li quelcom, tenia ganes de conèixer-la. La meravellosa sensació que em provocava la seva imatge em tenia anestesiat. En canvi, aquesta sensació va durar menys del que hagués imaginat. Degut a una frenada brusca del xofer, vaig perdre lleugerament l’equilibri i encara em vaig pressionar més contra ella. Podia notar amb molta més precisió les corbes del seu cos. En aquell moment, la inestabilitat dels amortidors el vehicle ens va provocar un moviment de fricció els uns contra els altres, però jo només em vaig fixar amb el plaer que em resultava el contacte amb aquella noia.
De tant fregament, la meva sensació d’anestèsia va esdevenir un remolí d’excitació i la imatge angelical de la rossa va ser substituïda per una visió molt més bruta. Una altra brusca frenada va acabar de fer la feina i la sang va començar a bombejar-se cap al meu penis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario